Varför känns det så där lite extra när ens första kund har velat handla något speciellt utav en? Jag kommer ihåg när jag hade min första ”bride to be” bokning. Jag var så himla nervös för hur det skulle gå, om jag skulle klanta mig, sätta penseln i ögat osv. Men allt gick så bra, och hon var så nöjd på hennes stora dag och jag kunde äntligen andas ut. Samma känsla har jag haft nu när jag åtagit mig uppgiften att bli återförsäljare för NuSkin produkterna. Det är fantastiska produkter och jag vill dela med mig utav dem till alla jag träffar. Man måste bara prova dem. Är man inte nöjd så får man ju pengarna tillbaka på vissa produkter ur sortimentet. Men jag har inte hört någon än så länge som inte har sett resultat av ageLOC produkterna tillsammans med Galvanic SPA II .
Och vem vill inte bli slätare och få ungdomligare hy. Så säger en som ständigt är 25 år på insidan(enl mig själv) men fick inse att utsidan nog tagit lite stryk genom åren. 🙂 Ja, väck med alla rynkor och dubbelhakor. Nu blir det ageLOC som ständig vapendragare.
Så nu eftersom min första kund NN förhoppningsvis gjort sin beställning och blir en nöjd kund så kommer hon att få någont extra utav mig. En bonus Makeup hade jag tänkt mig vid ett tillfälle som kan tas ut inom 6 månader. Och jag vill ju inte heller att ni andra ska gå lottlösa så när jag har fått mina 100 första kunder skall jag ge bort en Festmakeup till den kunden som kommer att ha nummer 101.Vill ni veta lite mer så titta gärna in här : http://blifin.ironyourwrinkles.com/index.asp
Allting står på Engelska i länken, men jag hoppas ni förstår endå. Annars så får ni gå in i min butik och välja Svenska på den länken. Skulle det vara krångligt att registrera sig och handla så bara hör av er så hjälper jag gärna till. De bästa priserna får du om du registrerar dig som ADR kund, och vad det innebär kan du läsa mer om här: https://www.nuskin.com/sv_SE/home.html